O Studiach Skarbowość Korporacyjna

Zapraszamy na kolejną edycję praktycznych studiów podyplomowych

Studia Podyplomowe Skarbowość Korporacyjna

Studia w zakresie skarbowości korporacyjnej ukierunkowane są nie tylko na dostarczenie uczestnikom interdyscyplinarnej, nowoczesnej i praktycznie zweryfikowanej wiedzy niezbędnej w pracy skarbnika korporacyjnego, ale tworzą także forum wymiany doświadczeń i najlepszych praktyk zawodowych, przyczyniając się do rozwoju i doskonalenia wiedzy i kompetencji zawodowych uczestników.

Dlaczego Studia Skarbowość Korporacyjna?

  • Pomogą podnieść kompetencje i wiedzę w zakresie skarbowości korporacyjnej
  • Pokażą jak wdrożyć w organizacjach nowoczesne rozwiązana w zakresie skarbowości korporacyjnej
  • Poznasz praktyków

Dzięki programowi studiów 

Celem studiów w zakresie skarbowości korporacyjnej jest  dostarczenie uczestnikom interdyscyplinarnej i nowoczesnej wiedzy niezbędnej w pracy skarbnika korporacyjnego oraz wykształcenie u nich praktycznych umiejętności opartych na najlepszych praktykach przyczyniając się do rozwoju i doskonalenia wiedzy i kompetencji zawodowych uczestników.

Co potrafi absolwent studiów podyplomowych “Skarbowość korporacyjna”?

agsdi-learn

Wiedza

  • Rozumie rolę oraz zna specyfikę zadań skarbnika korporacyjnego w nowoczesnej, zorientowanej rynkowo organizacji gospodarczej,
  • Potrafi identyfikować czynniki i obszary występowania ryzyk finansowych, wykorzystania metod oceny ekspozycji na ryzyko oraz instrumentów jego ograniczania;
  • Posiada wiedzę z zakresu zabezpieczania i dokonywania rozliczeń w krajowym i międzynarodowym obrocie gospodarczym;
  • Kształtowania strategii zarządzania kapitałem pracującym oraz wykorzystania metod i narzędzi zarządzania kapitałem pracującym w przedsiębiorstwie;
  • Zarządzania gotówką i skarbem z uwzględnieniem strategicznego i długofalowego znaczenia kapitału zamrożonego i uwalnianego w postaci gotówki z przedsiębiorstwa;
  • Kreowania polityki podatkowej organizacji oraz umiejętności rozpoznawania poszczególnych ciężarów fiskalnych i prowadzenia bieżącej analizy podatkowej;
  • Zabezpieczenia wierzytelności w celu przeprowadzenia skutecznego i zgodnego z prawem postępowania windykacyjnego.
agsdi-dollar-circle

Umiejętności

  • Posiada umiejętność interpretacji danych finansowych sprawozdawczych,
  • Formułowania na ich podstawie wniosków oceniających i tworzenia prognoz finansowych niezbędnych w procesie zarządzania finansami organizacji (perspektywa wewnętrzna), a także w procesie inwestowania na rynku kapitałowym, transakcji fuzji i przejęć oraz w ocenie zdolności kredytowej (perspektywa zewnętrzna);
  • Modelowania i prognozowania zjawisk finansowych w przedsiębiorstwie,
  • Opracowania budżetów finansowych,
  • Oceny efektywności przedsięwzięć rozwojowych, a także wyceny oraz zarządzania wartością przedsiębiorstwa;
  • Pozyskiwania źródeł finansowania oraz oceny korzyści i zagrożeń płynących z wykorzystania ich w działalności organizacji, w tym kredytów i pożyczek, sekurytyzacji aktywów, cash poolingu, funduszy podwyższonego ryzyka, krótkoterminowych papierów dłużnych oraz leasingu;
  • Umie skutecznie komunikować się,
  • Potrafi rozwiązywać konflikty w przedsiębiorstwie.
agsdi-chat-gear

Kompetencje społeczne

  • Potrafi zarządzać zespołami, wiedzą oraz informacją w pracy skarbnika korporacyjnego,
  • Słuchacz rozumie swoją rolę w biznesie,
  • Rozumie konieczność etycznego postępowania w działalności biznesowej.

Skarbowość Korporacyjna to studia dla

Zatem jeśli jesteś osobą, która

  • rozpocząła karierę w finansach i chcesz podnieść swoje kompetencje oraz wartość dla swojej organizacji,
  • chce, by jej praca i działania, za które odpowiadasz, przekładały się na wzrost wartości firmy,
  • chce zyskać wiedzę od praktyków na co dzień zajmujących się finansami i zarządzeniem skarbem,
  • chce skutecznie kierować działem finansowym lub wdrożyć  w swoich organizacjach nowoczesne rozwiązana w zakresie skarbowości korporacyjnej.

Zgłoś się na studia już dziś!

Skarbowość Korporacyjna na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

agsdix-fas fa-trophy

Prawdopodobnie najlepszy na rynku program edukacyjny dotyczący finansów dla Skarbników

agsdix-fas fa-graduation-cap

Lat doświadczeń w kształceniu

Znakomitych wykładowców i praktyków biznesu

%

Dopracowania programu do preferencji słuchaczy

Opinie o Studiach

  • Z mojego punktu widzenia to idealny kierunek dla pracowników działów marketingu i sprzedaży w firmach farmaceutycznych. Rok spędzony na tym kierunku pozwolił mi przede wszystkich zaktualizować i usystematyzować wiedzę z zakresu marketingu farmaceutycznego oraz skonfrontować ją z codzienną praktyką zawodową w firmie z branży. Mile zaskoczyła mnie kompleksowość kierunku oraz forma prowadzenia zajęć – otwartość wykładowców na dyskusję w grupie oraz wspólne ćwiczenia praktyczne. Z pełnym przekonaniem rekomenduję ten kierunek zarówno osobom pracującym już w branży farmaceutycznej, jak i chcącym związać swoją zawodową przyszłość właśnie z tą branżą. Każdy znajdzie na tym kierunku coś nowego i odpowiedniego dla siebie. Tak, więc ze swojej strony gorąco polecam.

    Jarek Hofman
    Dyrektor ds. Marketingu Handlowego, Grupa Hasco


  • Studia podyplomowe MPF są okazją do poszerzenia horyzontów i zdobycia wiedzy z zakresu różnych dziedzin istotnych dla branży farmaceutycznej.
    Ciekawe debaty w kameralnym gronie z praktykami z różnych instytucji - od regulujących rynek jak MZ i GIF poprzez przedstawicieli firm i środowiska medycznego stają się inspiracją do wprowadzenia zmian w swoich projektach biznesowych. Jednak największą wartością dodaną są oczywiście przyjacielskie relacje z ludźmi z branży, z którymi można wymienić się różnymi doświadczeniami i prowadzić bardzo twórcze dyskusje

    Maria Magdalena Kaczmarek
    Group Brand Manager w Paul Hartmann


  • Marketing Produktów Farmaceutycznych kończyłem w roku 2015. W moim odczuciu studia te są świetnym rozwiązaniem dla wszystkich osób, które planują rozwój swojej kariery zawodowej w branży farmaceutycznej.
    Bez wahania mogę dodać, że uczestnictwo w programie pozwoliło mi na rozszerzenie perspektywy marketingowej, szersze spojrzenie na rynek farmaceutyczny i przyczyniło się do rozwoju zawodowego.
    Z perspektywy czasu doceniam, że studia dały mi unikalną możliwość czerpania z wiedzy i doświadczenia prowadzących - ekspertów w swojej dziedzinie – zarówno pracowników naukowych Wydziału Zarządzania, jak i praktyków branży farmaceutycznej.

    Kamil Otrocki


  • Przez ostatni rok miałam niesamowitą przyjemność uczestniczyć w Podyplomowych Studiach Menedżerskich na kierunku „Marketing Produktów Farmaceutycznych”.

    Na rynku jest kilka uczelni, oferujących podobną tematykę studiów, jednak po zapoznaniu się z programem tego kierunku na Uniwersytecie Warszawskim, wiedziałam, że jest to strzał w dziesiątkę! I dlatego też zdecydowałam się właśnie na UW. Potem było już tylko lepiej 😊

    Nie wiem od czego zacząć...Może od Kadry...Wykwalifikowani, pomocni, ciepli ludzie. Praktycy, ale też osoby, potrafiące przekazać swoja wiedzę. Dr Monika Skorek, która była opiekunem naszego roku, ale też dokładała wszelkich starań, aby ten rok był jak najlepszy. Skrzętnie notowała nasze wszelkie uwagi i pochwały, tak, aby z roku na rok ten kierunek ulepszać! Razem z dr Agnieszką Wilczak i mgr Krzysztofem Podstawką udzielali cennych wskazówek przy tworzeniu naszych pierwszych planów marketingowych. O poprawność wypowiedzi, sztukę prezentacji czy negocjacji zadbał dr hab. Mariusz Trojanowski. I oczywiście niezastąpiony dr hab. Józef Haczyński, dzięki któremu nawet farmakologia okazała się być przystępna 😊Oczywiście wielkie podziękowania należą się też całej reszcie kadry, która wykazywała się wielką cierpliwością 😊

    Agata Rogowska

  • Brałem udział w I edycji studiów podyplomowych Marketing Produktów Farmaceutycznych. Doskonałe ugruntowanie i usystematyzowanie wiedzy ogólnej o produktach medycznych i farmaceutycznych - od A do Z. Świetni wykładowcy, ciekawy program oraz dużo praktycznych przykładów, które przydały się w codziennej pracy.

    Marcin Czuż


  • Po dwóch latach dzisiejszą obroną pracy magisterskiej zakończyłem przygodę z Wydziałem Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Szczególne podziękowania należą się dla Jozef Haczynski za miłą i konkretną współpracę podczas przygotowywania pracy magisterskiej. Ponadto dziękuję całej Katedrze Marketingu ( Grzegorz Karasiewicz, Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek, Natalia Gmerek, @Agnieszka Wilczak, Mariusz Trojanowski) za świetny poziom wykładów, wspaniałą atmosferę zajęć, bardzo ciekawe, aktualne przykłady z rynku oraz rozbudzenie zainteresowania marketingiem, które mam nadzieję przełoży się na kolejne wyzwania zawodowe i naukowe. Mam nadzieję, że jeszcze do zobaczenia przy innej okazji. #UW #WZ #marketing #WZUW #zarządzanie #podwojnymagister #finał #wkoncuwolneweekendy

    Piotr Celejewski-Marciniak


  • Serdecznie polecam! Ambasadorka i Absolwentka VIP Podyplomowych Studiów Menedżerskich dla twórców, artystów i animatorów kultury na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, światowej sławy śpiewaczka operowa, założycielka i Prezeska Fundacji „StartSmart”, jurorka i menedżerka kultury.

    dr Alicja Węgorzewska–Whiskerd


  • Skończyłem menedżerskie studia podyplomowe w zakresie podatków i rachunkowości na wydziale zarządzania UW i jeśli chodzi o opinię to polecam. Bardzo dobre zajęcia jeśli chodzi o podatki i kodeks cywilny i handlowy. Trochę gorzej jeśli chodzi o rachunkowość (zależy z kim ma się zajęcia), ale jak ktoś ma pojęcie o rachunkowości, a gorzej z podatkami to polecam !!!

    Piotr z Warszawy


  • Trafnie dobrany zakres zagadnień, na co dzień przydatnych menedżerom, pomógł mi usystematyzować dotychczasową wiedzę praktyczną. Program zajęć ułożony jest w sposób interesujący i rozwojowy. Dodatkowym plusem jest organizacja i porządek podczas całego toku studiów. Moim zdaniem jest to bardzo dobra inwestycja we własny rozwój.

    Emilia Aksan-Kruczek
    Senior Product Manager


Menu Skarbowość Korporacyjna