Negocjacje w Biznesie - Studia Podyplomowe

Zwiększ swoje kompetencje negocjacyjne!

Dlaczego Studia Podyplomowe Negocjacje w Biznesie?

Program studiów ma na celu przybliżenie słuchaczom obszaru negocjacji  biznesowych. Omawiamy pojęcie konfliktów, które są punktem wyjścia do negocjacji. Główny nacisk położony jest na zajęcia warsztatowe, interaktywne, mające się prowokować uczestników do trenowania konkretnych umiejętności negocjacyjnych.

Opieramy zajęcia na grach symulacyjnych. Wyjaśniamy przy tym podstawowe taktyki i techniki negocjacyjne w celu podnoszenia świadomości słuchaczy w tym zakresie.

Dla Kogo Negocjacje w Biznesie?

Wartością dodaną tych studiów jest zwiększenie skuteczności prowadzonych na co dzień negocjacji oraz zbudowanie pewności siebie w sytuacjach konfliktowych.

Studia skierowane są w szczególności do:

  • Kadr kierowniczych spółek, małych i średnich przedsiębiorstw,
  • Osób przygotowujących się do pełnienia funkcji kierowniczych,
  • Kadr kierowniczych sektora publicznego,
  • Wszystkich, którzy chcą podnieść poziom swoich umiejętności negocjacyjnych.

Koniecznie dołącz do grona naszych studentów!

Twoje Korzyści

Z

Poznasz nowe osoby, które z pewnością będą inspiracją do Twojego rozwoju – bezcenne,

Z

Usystematyzujesz swoją wiedzę praktyczną,

Z

Poznasz wiedzę i umiejętności z zakresu komunikacji i negocjacji,

Z

Nauczysz się podstawowych techniki i taktyk negocjacyjnych oraz poznasz różne szkoły negocjacyjne,

Z

Zdobędziesz praktyczną wiedzę dotyczącą zasad negocjacji wielostronnych i nauczysz się je zaaplikować w praktyce,

Z

Spotkasz się z ludźmi, którzy opowiedzą Ci, jak radzić sobie z negocjacjami podczas sytuacji konfliktowych.

Negocjacje w Biznesie na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

agsdix-fas fa-trophy

Prawdopodobnie najciekawsze na rynku studia z Negocjacji w Biznesie

agsdix-fas fa-graduation-cap

Lat doświadczeń w kształceniu

Zadowolonych absolwentów

%

Dopracowania programu do preferencji słuchaczy

Aktualności

RANKING UCZELNI WYŻSZYCH PERSPEKTYWY 2019

RANKING UCZELNI WYŻSZYCH PERSPEKTYWY 2019

12 czerwca 2019 r. zostały opublikowane wyniki XX, jubileuszowej edycji rankingu szkół wyższych miesięcznika „Perspektywy”. Po raz kolejny najlepszą polską uczelnią wyższą został Uniwersytet Warszawski z oceną 100 pkt., który wyprzedził Uniwersytet Jagielloński (99,2...

GRADUACJA ABSOLWENTÓW WZ UW – 12 LIPCA 2019

GRADUACJA ABSOLWENTÓW WZ UW – 12 LIPCA 2019

Dziekan Wydziału Zarządzania prof. dr hab. Alojzy Z. Nowak ma przyjemność zaprosić naszych tegorocznych Absolwentów na uroczystą Graduację, która odbędzie się w piątek, 12 lipca 2019 r. o godz. 11.00 w Sali Sportowej Wydziału Zarządzania UW, przy ul. Szturmowej 1/3, w...

Opinie o Studiach

  • Z mojego punktu widzenia to idealny kierunek dla pracowników działów marketingu i sprzedaży w firmach farmaceutycznych. Rok spędzony na tym kierunku pozwolił mi przede wszystkich zaktualizować i usystematyzować wiedzę z zakresu marketingu farmaceutycznego oraz skonfrontować ją z codzienną praktyką zawodową w firmie z branży. Mile zaskoczyła mnie kompleksowość kierunku oraz forma prowadzenia zajęć – otwartość wykładowców na dyskusję w grupie oraz wspólne ćwiczenia praktyczne. Z pełnym przekonaniem rekomenduję ten kierunek zarówno osobom pracującym już w branży farmaceutycznej, jak i chcącym związać swoją zawodową przyszłość właśnie z tą branżą. Każdy znajdzie na tym kierunku coś nowego i odpowiedniego dla siebie. Tak, więc ze swojej strony gorąco polecam.

    Jarek Hofman
    Dyrektor ds. Marketingu Handlowego, Grupa Hasco


  • Studia podyplomowe MPF są okazją do poszerzenia horyzontów i zdobycia wiedzy z zakresu różnych dziedzin istotnych dla branży farmaceutycznej.
    Ciekawe debaty w kameralnym gronie z praktykami z różnych instytucji - od regulujących rynek jak MZ i GIF poprzez przedstawicieli firm i środowiska medycznego stają się inspiracją do wprowadzenia zmian w swoich projektach biznesowych. Jednak największą wartością dodaną są oczywiście przyjacielskie relacje z ludźmi z branży, z którymi można wymienić się różnymi doświadczeniami i prowadzić bardzo twórcze dyskusje

    Maria Magdalena Kaczmarek
    Group Brand Manager w Paul Hartmann


  • Marketing Produktów Farmaceutycznych kończyłem w roku 2015. W moim odczuciu studia te są świetnym rozwiązaniem dla wszystkich osób, które planują rozwój swojej kariery zawodowej w branży farmaceutycznej.
    Bez wahania mogę dodać, że uczestnictwo w programie pozwoliło mi na rozszerzenie perspektywy marketingowej, szersze spojrzenie na rynek farmaceutyczny i przyczyniło się do rozwoju zawodowego.
    Z perspektywy czasu doceniam, że studia dały mi unikalną możliwość czerpania z wiedzy i doświadczenia prowadzących - ekspertów w swojej dziedzinie – zarówno pracowników naukowych Wydziału Zarządzania, jak i praktyków branży farmaceutycznej.

    Kamil Otrocki


  • Przez ostatni rok miałam niesamowitą przyjemność uczestniczyć w Podyplomowych Studiach Menedżerskich na kierunku „Marketing Produktów Farmaceutycznych”.

    Na rynku jest kilka uczelni, oferujących podobną tematykę studiów, jednak po zapoznaniu się z programem tego kierunku na Uniwersytecie Warszawskim, wiedziałam, że jest to strzał w dziesiątkę! I dlatego też zdecydowałam się właśnie na UW. Potem było już tylko lepiej 😊

    Nie wiem od czego zacząć...Może od Kadry...Wykwalifikowani, pomocni, ciepli ludzie. Praktycy, ale też osoby, potrafiące przekazać swoja wiedzę. Dr Monika Skorek, która była opiekunem naszego roku, ale też dokładała wszelkich starań, aby ten rok był jak najlepszy. Skrzętnie notowała nasze wszelkie uwagi i pochwały, tak, aby z roku na rok ten kierunek ulepszać! Razem z dr Agnieszką Wilczak i mgr Krzysztofem Podstawką udzielali cennych wskazówek przy tworzeniu naszych pierwszych planów marketingowych. O poprawność wypowiedzi, sztukę prezentacji czy negocjacji zadbał dr hab. Mariusz Trojanowski. I oczywiście niezastąpiony dr hab. Józef Haczyński, dzięki któremu nawet farmakologia okazała się być przystępna 😊Oczywiście wielkie podziękowania należą się też całej reszcie kadry, która wykazywała się wielką cierpliwością 😊

    Agata Rogowska

  • Brałem udział w I edycji studiów podyplomowych Marketing Produktów Farmaceutycznych. Doskonałe ugruntowanie i usystematyzowanie wiedzy ogólnej o produktach medycznych i farmaceutycznych - od A do Z. Świetni wykładowcy, ciekawy program oraz dużo praktycznych przykładów, które przydały się w codziennej pracy.

    Marcin Czuż


  • Po dwóch latach dzisiejszą obroną pracy magisterskiej zakończyłem przygodę z Wydziałem Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Szczególne podziękowania należą się dla Jozef Haczynski za miłą i konkretną współpracę podczas przygotowywania pracy magisterskiej. Ponadto dziękuję całej Katedrze Marketingu ( Grzegorz Karasiewicz, Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek, Natalia Gmerek, @Agnieszka Wilczak, Mariusz Trojanowski) za świetny poziom wykładów, wspaniałą atmosferę zajęć, bardzo ciekawe, aktualne przykłady z rynku oraz rozbudzenie zainteresowania marketingiem, które mam nadzieję przełoży się na kolejne wyzwania zawodowe i naukowe. Mam nadzieję, że jeszcze do zobaczenia przy innej okazji. #UW #WZ #marketing #WZUW #zarządzanie #podwojnymagister #finał #wkoncuwolneweekendy

    Piotr Celejewski-Marciniak


  • Serdecznie polecam! Ambasadorka i Absolwentka VIP Podyplomowych Studiów Menedżerskich dla twórców, artystów i animatorów kultury na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, światowej sławy śpiewaczka operowa, założycielka i Prezeska Fundacji „StartSmart”, jurorka i menedżerka kultury.

    dr Alicja Węgorzewska–Whiskerd


  • Skończyłem menedżerskie studia podyplomowe w zakresie podatków i rachunkowości na wydziale zarządzania UW i jeśli chodzi o opinię to polecam. Bardzo dobre zajęcia jeśli chodzi o podatki i kodeks cywilny i handlowy. Trochę gorzej jeśli chodzi o rachunkowość (zależy z kim ma się zajęcia), ale jak ktoś ma pojęcie o rachunkowości, a gorzej z podatkami to polecam !!!

    Piotr z Warszawy


  • Trafnie dobrany zakres zagadnień, na co dzień przydatnych menedżerom, pomógł mi usystematyzować dotychczasową wiedzę praktyczną. Program zajęć ułożony jest w sposób interesujący i rozwojowy. Dodatkowym plusem jest organizacja i porządek podczas całego toku studiów. Moim zdaniem jest to bardzo dobra inwestycja we własny rozwój.

    Emilia Aksan-Kruczek
    Senior Product Manager


Menu Negocjacje w Biznesie