O Studiach Zarządzanie dla Menedżerów Sprzedaży

Zapraszamy na kolejną edycję praktycznych studiów podyplomowych

Studia Podyplomowe Zarządzanie dla Menedżerów Sprzedaży

Uczestnicy zyskają sposobność poznania najnowszych tendencji w zakresie motywowania i wynagradzania sprzedawców oraz sposobów zwiększania ich zadowolenia z pracy i lojalności względem organizacji. Wysoki priorytet został przyznany problematyce utrzymanie wysokich standardów etycznych w działalności sprzedawców i menadżerów sprzedaży.

Dlaczego Studia Zarządzanie dla Menedżerów Sprzedaży?

  • poznanie najnowszych światowych trendów w dziedzinie sprzedaży i biurem obsługi klienta,
  • zdobycie wiedzy z zakresu skutecznego zarządzania personelem sprzedażowym i wpływać na ich efektywność,
  • zdobycie umiejętności i wiedzy z zakresu motywowania i wynagradzania sprzedawców.

Dzięki programowi studiów 

Absolwent studiów uzyska możliwość zrozumienia roli oraz poznania specyfiki zadań menedżera sprzedaży w nowoczesnej, zorientowanej rynkowo firmie.

Co potrafi absolwent studiów podyplomowych “Zarządzanie sprzedażą”?

agsdi-learn

Wiedza

  • Zna specyfikę zadań  menedżera sprzedaży w nowoczesnej rynkowo zorientowanej firmie,
  • Zna zasady zarządzania nowoczesnymi organizacjami sprzedażowymi,
  • Opanuje najważniejsze składowe teorii konkurencji pozwalające na samodzielną identyfikację źródeł przewagi konkurencyjnej organizacji sprzedażowych oraz diagnozę stanu aktualnej i potencjalnej konkurencji,
  • Zna metody i techniki pozwalające na analizę możliwości sprzedażowych organizacji, budowę wygrywających strategii sprzedaży z uwzględnieniem warunków poszczególnych branży i rynków oraz racjonalną organizację procesu sprzedażowego,
  • Posiada kompetencje i umiejętności niezbędne na stanowiskach menedżerskich, w tym opanuje elementy teorii decyzji oraz podstawy prawa pracy oraz prawa cywilnego w zakresie niezbędnym dla realizacji zadań zawodowych,
  • Posiada informacje niezbędne do rozwiązywania specjalnych problemów organizacji sprzedażowych, takich jak zarządzanie organizacją sprzedażową w okresie turbulencji rynkowych, związanych z wypaleniem zawodowym i fluktuacją sprzedawców,
  • Potrafi zidentyfikować oraz rozwiązywać problemy i dylematy etyczne występujące w zespołach sprzedażowych, niepowodzenia sprzedawców i organizacji sprzedażowych.
agsdi-piggy-bank

Umiejętności

  • Sporządzanie wiarygodnych prognoz sprzedaży oraz ocen popytu,
  • Wyznaczanie ambitnych i realistycznych celów sprzedażowych,
  • Budowa spójnych planów sprzedażowych,
  • Konstruowanie zbilansowanych budżetów działów sprzedaży,
  • Inspirowanie oraz motywowania pracowników sprzedaży,
  • Kontrola aktywności pracowników i zespołów sprzedażowych,
  • Ocena aktywności oraz skuteczności pracowników sprzedaży.
agsdi-chat-gear

Kompetencje społeczne

  • Rozumie rolę menedżera sprzedaży w zorientowanej rynkowo firmie
  • Posiada szereg ważnych kompetencji społecznych przydatnych w pracy menedżera zespołu sprzedawców oraz
  • Rozumie konieczność etycznego postępowania w działalności sprzedażowej.

Zarządzanie dla Menedżerów Sprzedaży to studia dla

Zatem jeśli jesteś osobą, która

  • Interesuje się najnowszymi światowymi i europejskimi trendami wiedzy na temat zarządzania nowoczesnym działem sprzedaży czy biurem obsługi klienta,
  • Posiada dyplom wyższej uczelni,
  • Chce skutecznie zarządzać personelem sprzedażowym i wpływać na jego efektywność,
  • Pragnie pozyskać wiedzę w zakresie motywowania i wynagradzania sprzedawców, to

Zgłoś się na studia już dziś!

Zarządzanie dla Menedżerów Sprzedaży na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

agsdix-fas fa-trophy

Prawdopodobnie najlepsze na rynku studia podyplomowe dotyczące Zarządzania Sprzedażą

agsdix-fas fa-graduation-cap

Lat doświadczeń w kształceniu

Znakomitych wykładowców i praktyków

%

Dopracowania programu do preferencji słuchaczy

Opinie o Studiach

  • Z mojego punktu widzenia to idealny kierunek dla pracowników działów marketingu i sprzedaży w firmach farmaceutycznych. Rok spędzony na tym kierunku pozwolił mi przede wszystkich zaktualizować i usystematyzować wiedzę z zakresu marketingu farmaceutycznego oraz skonfrontować ją z codzienną praktyką zawodową w firmie z branży. Mile zaskoczyła mnie kompleksowość kierunku oraz forma prowadzenia zajęć – otwartość wykładowców na dyskusję w grupie oraz wspólne ćwiczenia praktyczne. Z pełnym przekonaniem rekomenduję ten kierunek zarówno osobom pracującym już w branży farmaceutycznej, jak i chcącym związać swoją zawodową przyszłość właśnie z tą branżą. Każdy znajdzie na tym kierunku coś nowego i odpowiedniego dla siebie. Tak, więc ze swojej strony gorąco polecam.

    Jarek Hofman
    Dyrektor ds. Marketingu Handlowego, Grupa Hasco


  • Studia podyplomowe MPF są okazją do poszerzenia horyzontów i zdobycia wiedzy z zakresu różnych dziedzin istotnych dla branży farmaceutycznej.
    Ciekawe debaty w kameralnym gronie z praktykami z różnych instytucji - od regulujących rynek jak MZ i GIF poprzez przedstawicieli firm i środowiska medycznego stają się inspiracją do wprowadzenia zmian w swoich projektach biznesowych. Jednak największą wartością dodaną są oczywiście przyjacielskie relacje z ludźmi z branży, z którymi można wymienić się różnymi doświadczeniami i prowadzić bardzo twórcze dyskusje

    Maria Magdalena Kaczmarek
    Group Brand Manager w Paul Hartmann


  • Marketing Produktów Farmaceutycznych kończyłem w roku 2015. W moim odczuciu studia te są świetnym rozwiązaniem dla wszystkich osób, które planują rozwój swojej kariery zawodowej w branży farmaceutycznej.
    Bez wahania mogę dodać, że uczestnictwo w programie pozwoliło mi na rozszerzenie perspektywy marketingowej, szersze spojrzenie na rynek farmaceutyczny i przyczyniło się do rozwoju zawodowego.
    Z perspektywy czasu doceniam, że studia dały mi unikalną możliwość czerpania z wiedzy i doświadczenia prowadzących - ekspertów w swojej dziedzinie – zarówno pracowników naukowych Wydziału Zarządzania, jak i praktyków branży farmaceutycznej.

    Kamil Otrocki


  • Przez ostatni rok miałam niesamowitą przyjemność uczestniczyć w Podyplomowych Studiach Menedżerskich na kierunku „Marketing Produktów Farmaceutycznych”.

    Na rynku jest kilka uczelni, oferujących podobną tematykę studiów, jednak po zapoznaniu się z programem tego kierunku na Uniwersytecie Warszawskim, wiedziałam, że jest to strzał w dziesiątkę! I dlatego też zdecydowałam się właśnie na UW. Potem było już tylko lepiej 😊

    Nie wiem od czego zacząć...Może od Kadry...Wykwalifikowani, pomocni, ciepli ludzie. Praktycy, ale też osoby, potrafiące przekazać swoja wiedzę. Dr Monika Skorek, która była opiekunem naszego roku, ale też dokładała wszelkich starań, aby ten rok był jak najlepszy. Skrzętnie notowała nasze wszelkie uwagi i pochwały, tak, aby z roku na rok ten kierunek ulepszać! Razem z dr Agnieszką Wilczak i mgr Krzysztofem Podstawką udzielali cennych wskazówek przy tworzeniu naszych pierwszych planów marketingowych. O poprawność wypowiedzi, sztukę prezentacji czy negocjacji zadbał dr hab. Mariusz Trojanowski. I oczywiście niezastąpiony dr hab. Józef Haczyński, dzięki któremu nawet farmakologia okazała się być przystępna 😊Oczywiście wielkie podziękowania należą się też całej reszcie kadry, która wykazywała się wielką cierpliwością 😊

    Agata Rogowska

  • Brałem udział w I edycji studiów podyplomowych Marketing Produktów Farmaceutycznych. Doskonałe ugruntowanie i usystematyzowanie wiedzy ogólnej o produktach medycznych i farmaceutycznych - od A do Z. Świetni wykładowcy, ciekawy program oraz dużo praktycznych przykładów, które przydały się w codziennej pracy.

    Marcin Czuż


  • Po dwóch latach dzisiejszą obroną pracy magisterskiej zakończyłem przygodę z Wydziałem Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Szczególne podziękowania należą się dla Jozef Haczynski za miłą i konkretną współpracę podczas przygotowywania pracy magisterskiej. Ponadto dziękuję całej Katedrze Marketingu ( Grzegorz Karasiewicz, Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek, Natalia Gmerek, @Agnieszka Wilczak, Mariusz Trojanowski) za świetny poziom wykładów, wspaniałą atmosferę zajęć, bardzo ciekawe, aktualne przykłady z rynku oraz rozbudzenie zainteresowania marketingiem, które mam nadzieję przełoży się na kolejne wyzwania zawodowe i naukowe. Mam nadzieję, że jeszcze do zobaczenia przy innej okazji. #UW #WZ #marketing #WZUW #zarządzanie #podwojnymagister #finał #wkoncuwolneweekendy

    Piotr Celejewski-Marciniak


  • Serdecznie polecam! Ambasadorka i Absolwentka VIP Podyplomowych Studiów Menedżerskich dla twórców, artystów i animatorów kultury na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, światowej sławy śpiewaczka operowa, założycielka i Prezeska Fundacji „StartSmart”, jurorka i menedżerka kultury.

    dr Alicja Węgorzewska–Whiskerd


  • Skończyłem menedżerskie studia podyplomowe w zakresie podatków i rachunkowości na wydziale zarządzania UW i jeśli chodzi o opinię to polecam. Bardzo dobre zajęcia jeśli chodzi o podatki i kodeks cywilny i handlowy. Trochę gorzej jeśli chodzi o rachunkowość (zależy z kim ma się zajęcia), ale jak ktoś ma pojęcie o rachunkowości, a gorzej z podatkami to polecam !!!

    Piotr z Warszawy


  • Trafnie dobrany zakres zagadnień, na co dzień przydatnych menedżerom, pomógł mi usystematyzować dotychczasową wiedzę praktyczną. Program zajęć ułożony jest w sposób interesujący i rozwojowy. Dodatkowym plusem jest organizacja i porządek podczas całego toku studiów. Moim zdaniem jest to bardzo dobra inwestycja we własny rozwój.

    Emilia Aksan-Kruczek
    Senior Product Manager


Menu Zarządzanie dla Menedżerów Sprzedaży