Studia Podyplomowe Zarządzanie dla Menedżerów Sprzedaży
Uczestnicy zyskają sposobność poznania najnowszych tendencji w zakresie motywowania i wynagradzania sprzedawców oraz sposobów zwiększania ich zadowolenia z pracy i lojalności względem organizacji. Wysoki priorytet został przyznany problematyce utrzymanie wysokich standardów etycznych w działalności sprzedawców i menadżerów sprzedaży.
Dlaczego Studia Zarządzanie dla Menedżerów Sprzedaży?
- poznanie najnowszych światowych trendów w dziedzinie sprzedaży i biurem obsługi klienta,
- zdobycie wiedzy z zakresu skutecznego zarządzania personelem sprzedażowym i wpływać na ich efektywność,
- zdobycie umiejętności i wiedzy z zakresu motywowania i wynagradzania sprzedawców.

Dzięki programowi studiów
Absolwent studiów uzyska możliwość zrozumienia roli oraz poznania specyfiki zadań menedżera sprzedaży w nowoczesnej, zorientowanej rynkowo firmie.
Co potrafi absolwent studiów podyplomowych “Zarządzanie sprzedażą”?
Wiedza
- Zna specyfikę zadań menedżera sprzedaży w nowoczesnej rynkowo zorientowanej firmie,
- Zna zasady zarządzania nowoczesnymi organizacjami sprzedażowymi,
- Opanuje najważniejsze składowe teorii konkurencji pozwalające na samodzielną identyfikację źródeł przewagi konkurencyjnej organizacji sprzedażowych oraz diagnozę stanu aktualnej i potencjalnej konkurencji,
- Zna metody i techniki pozwalające na analizę możliwości sprzedażowych organizacji, budowę wygrywających strategii sprzedaży z uwzględnieniem warunków poszczególnych branży i rynków oraz racjonalną organizację procesu sprzedażowego,
- Posiada kompetencje i umiejętności niezbędne na stanowiskach menedżerskich, w tym opanuje elementy teorii decyzji oraz podstawy prawa pracy oraz prawa cywilnego w zakresie niezbędnym dla realizacji zadań zawodowych,
- Posiada informacje niezbędne do rozwiązywania specjalnych problemów organizacji sprzedażowych, takich jak zarządzanie organizacją sprzedażową w okresie turbulencji rynkowych, związanych z wypaleniem zawodowym i fluktuacją sprzedawców,
- Potrafi zidentyfikować oraz rozwiązywać problemy i dylematy etyczne występujące w zespołach sprzedażowych, niepowodzenia sprzedawców i organizacji sprzedażowych.
Umiejętności
- Sporządzanie wiarygodnych prognoz sprzedaży oraz ocen popytu,
- Wyznaczanie ambitnych i realistycznych celów sprzedażowych,
- Budowa spójnych planów sprzedażowych,
- Konstruowanie zbilansowanych budżetów działów sprzedaży,
- Inspirowanie oraz motywowania pracowników sprzedaży,
- Kontrola aktywności pracowników i zespołów sprzedażowych,
- Ocena aktywności oraz skuteczności pracowników sprzedaży.
Kompetencje społeczne
- Rozumie rolę menedżera sprzedaży w zorientowanej rynkowo firmie
- Posiada szereg ważnych kompetencji społecznych przydatnych w pracy menedżera zespołu sprzedawców oraz
- Rozumie konieczność etycznego postępowania w działalności sprzedażowej.
Zarządzanie dla Menedżerów Sprzedaży to studia dla
Zatem jeśli jesteś osobą, która
- Interesuje się najnowszymi światowymi i europejskimi trendami wiedzy na temat zarządzania nowoczesnym działem sprzedaży czy biurem obsługi klienta,
- Posiada dyplom wyższej uczelni,
- Chce skutecznie zarządzać personelem sprzedażowym i wpływać na jego efektywność,
- Pragnie pozyskać wiedzę w zakresie motywowania i wynagradzania sprzedawców, to
Zgłoś się na studia już dziś!
Zarządzanie dla Menedżerów Sprzedaży na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
Prawdopodobnie najlepsze na rynku studia podyplomowe dotyczące Zarządzania Sprzedażą
Lat doświadczeń w kształceniu
Znakomitych wykładowców i praktyków
%
Dopracowania programu do preferencji słuchaczy
Opinie o Studiach