Program studiów podyplomowych Marketing Produktów Farmaceutycznych

Od lat w czołówce najlepszych Uczelni! Wiedza i doświadczenie poparte w liczbach.

Program studiów Marketing Produktów Farmaceutycznych

Poniżej przedstawiamy szczegółowy program studiów.

Łączna liczba godzin zajęć – 188 (2 semestry)

ZALICZENIE:

  1. Zaliczenie wszystkich przedmiotów w formie wspólnego testu po pierwszym semestrze, a po drugim semestrze opracowanie projektu/ planu marketingowego oraz jego prezentacja.
  2.  Obecność na zajęciach, napisanie i obrona pracy dyplomowej.
  3. Zajęcia prowadzane są na kampusie „Służew” Uniwersytetu Warszawskiego – w salach Wydziału Zarządzania. Zajęcia zorganizowane w układzie sobotnio-niedzielnym w roku akademickim.

Szczegóły programu studiów Marketing Produktów Farmaceutycznych?

Z

Badania kliniczne leków

Z

Badania marketingowe w farmacji

Z

Budżetowanie z elementami finansów

Z

E-Marketing

Z

Prezentacje i wystąpienia publiczne w biznesie

Z

Etyka w biznesie

Z

Farmakoekonomika

Z

Gra symulacyjna – segmentacja na rynku farmaceutycznym

Z

Informacja farmaceutyczno-medyczna

Z

Integracyjny trening psychologiczny

Z

Merchandising w farmacji

Z

Metodologia tworzenia planu marketingowego

Z

Negocjacje

Z

Plan marketingowy

Z

Płaszczyzny zintegrowania marketingu w firmie

Z

Podstawy farmakologii

Z

Podstawy marketingu farmaceutycznego

Z

Podstawy mikro i makroekonomii

Z

Podstawy prawne funkcjonowania rynku farmaceutycznego

Z

Polityka lekowa państwa

Z

Polityka zakupowa na rynku farmaceutycznym

Z

Projektowanie i zarządzanie dystrybucją

Z

Public Relations w przemyśle farmaceutycznym

Z

Strategie cenowe na rynkach farmaceutycznych

Z

Praktyczne techniki komunikacji internetowej

Z

Techniki przywódcze pracy zespołowej

Z

Techniki sprzedaży

Z

Zarządzanie marką

Z
Innowacje  w przemyśle farmaceutycznym
Z

Zintegrowana komunikacja marketingowa

Z

Zarządzanie działem sprzedaży firmy farmaceutycznej

Z

Zarządzanie kategorią w aptece

Marketing Produktów Farmaceutycznych na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

agsdix-fas fa-trophy

Prawdopodobnie pierwszy na rynku program dedykowany farmacji

agsdix-fas fa-graduation-cap

Lat doświadczeń w kształceniu

Zadowolonych Absolwentów

%

Dopracowania programu do preferencji słuchaczy

Plan Zajęć

Termin Godziny zajęć i przerwy Przedmiot Prowadzący
Zjazd I
29.II sobota  sala C307 9.00-10.30 Plan marketingowy dr M. Skorek
10.45.-12.15
12.30-14.00
14.15-15.45
 
01.III niedziela sala C307 9.00-10.30 Plan marketingowy dr A. Wilczak
10.45.-12.15
12.30-14.00
14.15-15.45
Zjazd II
14.III sobota C307 9.00-10.30 Plan marketingowy mgr K. Podstawka
10.45.-12.15
12.30-14.00
14.15-15.45
 
15.III niedziela C307 9.00-10.30 Budżetowanie z elementami finansów prof. G. Karasiewicz
10.45.-12.15
12.30-14.00
Zjazd III
28.III sobota B103 9.00-10.30 Techniki sprzedaży dr hab. M. Trojanowski
10.45.-12.15
12.30-14.00
14.15-15.45
 
29.III niedziela B103 9.00-10.30 Projektowanie i zarządzanie dystrybucją prof. G. Karasiewicz
10.45.-12.15
12.30-14.00 Strategie cenowe na rynkach farmaceutycznych prof. G. Karasiewicz
14.15-15.45
Zjazd IV
04.IV sobota C104 7.30-9.00 Zintegrowana komunikacja marketingowa mgr K. Podstawka
9.00-10.30
10.30-12.00
12.00-13.30
 
05.IV niedziela C104 9.00-10.30 Zarządzanie marką dr M. Skorek
10.45.-12.15
12.30-14.00
Zjazd V
25.IV sobota C307 9.00-10.30 Praktyczne techniki komunikacji internetowej mgr K. Podstawka
10.45.-12.15
12.30-14.00 Merchandising w farmacji mgr K. Otrocki
14.15-15.45
 
26.IV niedziela C307 9.00-10.30 E-marketing mgr M. Darecki
10.45.-12.15
12.30-14.00
14.15-15.45
Zjazd VI
16.V sobota C307 9.00-10.30 Etyka w biznesie dr hab. J. Haczyński, prof. UW
10.45.-12.15
12.30-14.00 Zarządzanie działem sprzedaży firmy farmaceutycznej dr hab. K. Cybulski, mgr M. Spoczyński
14.15-15.45
 
17.V niedziela C307 9.00-10.30 Public Relations w przemyśle farmaceutycznym dr hab. M. Trojanowski
10.45.-12.15
12.30-14.00

 

Menu Marketing Produktów Farmaceutycznych