Dlaczego Studia Podyplomowe z Marketingu Produktów Farmaceutycznych?
Branża farmaceutyczna, którą się interesujesz, reprezentuje jedną z najstarszych w naszym kraju. Przez lata ilość zmian jakie na nim zaszły jest niewyobrażalna. Zmianie uległ system opieki zdrowotnej, systematycznie pojawiają się nowe regulacje prawne. Ponadto widoczne są także zmiany strukturalne – rośnie znaczenie zagranicznych producentów oraz zwiększa się liczba aptek i hurtowni farmaceutycznych, które następnie ulegają konsolidacji zarówno horyzontalnej, jak i wertykalnej.
Jeśli:
- Interesujesz się rynkiem farmaceutycznym
- Chcesz skutecznie prowadzić swoją działalność w obszarze producenta, hurtownika, apteki lub placówek medycznych
- Pozyskać wiedzę od sprawdzonej kadry naukowej i praktyków z rynku farmaceutycznego, to

Dla Kogo Marketing Produktów Farmaceutycznych?

Zastanawiasz się, czy powinieneś przyłączyć się do studentów, którzy już zdobyli swoją wiedzę podczas 9 poprzednich edycji?
Naszymi słuchaczami są:
- Pracownicy działów marketingu i sprzedaży, a w szczególności – Menedżerowie Produktu, Kierownicy Sprzedaży, Dyrektorzy Marketingu Hurtowni Farmaceutycznych,
- Farmaceuci,
- Właściciele firm,
- Pracownicy Klinik Medycznych,
- Pracownicy urzędów państwowych z obszaru branży farmaceutycznej,
Twoje Korzyści
Poznasz nowe osoby, które z pewnością będą inspiracją do Twojego rozwoju w branży farmaceutycznej – bezcenne,
Usystematyzujesz swoją wiedzę praktyczną,
Poznasz zasady tworzenia i realizacji planu marketingowego,
Nauczysz się zasad skutecznego e-marketingu,
Dowiesz się, jak zarządzać sprzedażą na mocno konkurencyjnym rynku,
Nauczysz się jak badać rynek, aby przygotować kampanię promocyjną,
Spotkasz się z ludźmi, którzy opowiedzą Ci, jak poruszać się w często zmieniających się przepisach prawa farmaceutycznego.

Marketing Produktów Farmaceutycznych na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
Prawdopodobnie pierwszy na rynku program dedykowany farmacji
Lat doświadczeń w kształceniu
Zadowolonych Absolwentów
%
Dopracowania programu do preferencji słuchaczy
Aktualności
RANKING UCZELNI WYŻSZYCH PERSPEKTYWY 2019
12 czerwca 2019 r. zostały opublikowane wyniki XX, jubileuszowej edycji rankingu szkół wyższych miesięcznika „Perspektywy”. Po raz kolejny najlepszą polską uczelnią wyższą został Uniwersytet Warszawski z oceną 100 pkt., który wyprzedził Uniwersytet Jagielloński (99,2...
GRADUACJA ABSOLWENTÓW WZ UW – 12 LIPCA 2019
Dziekan Wydziału Zarządzania prof. dr hab. Alojzy Z. Nowak ma przyjemność zaprosić naszych tegorocznych Absolwentów na uroczystą Graduację, która odbędzie się w piątek, 12 lipca 2019 r. o godz. 11.00 w Sali Sportowej Wydziału Zarządzania UW, przy ul. Szturmowej 1/3, w...
AKREDYTACJA EQUIS DLA WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UW
European Foundation for Management Development (EFMD) przyznał Wydziałowi Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego akredytację EQUIS – jedną z najbardziej uznanych akredytacji dla uczelni biznesowych. Tym samym nasz Wydział znalazł się w prestiżowym gronie 174 uczelni...
Partnerzy Merytoryczni Studiów Marketing Produktów Farmaceutycznych

