Studia Podyplomowe Marketing Produktów Farmaceutycznych
Tak dynamicznie funkcjonująca branża wymaga permanentnego śledzenia nowości i modyfikacji działań. Podczas studiów na kierunku Marketing Produktów Farmaceutycznych pozyskasz najbardziej aktualne wiadomości związane z prowadzeniem biznesu w obszarze rynku farmaceutycznego. Będziesz mieć kontakt z profesjonalnym zespołem praktyków oraz kadry naukowej Uniwersytetu Warszawskiego.
W trakcie studiów będą wykorzystywane różne metody nauczania: wykłady, ćwiczenia przy komputerach, dyskusje grupowe, studia przypadków, debaty, spotkania z gośćmi i praca w grupach, plan marketingowy dla wybranego rynku produktowo-geograficznego.

Dzięki programowi studiów
Celem studiów jest doskonalenie kompetencji i umiejętności osób odpowiedzialnych za decyzje marketingowe w przedsiębiorstwach farmaceutycznych.
Wiedza
-
Potrafi identyfikować oraz interpretować szansy i możliwości rynkowe na rynku produktów farmaceutycznych;
-
Umie programować działania marketingowe produktów farmaceutycznych z uwzględnieniem ich specyfiki;
-
Potrafi projektować działania marketingowe na podstawie informacji farmaceutyczno-medycznej i rynkowej;
-
Potrafi zaprojektować kampanię promocyjną tradycyjną i internetową;
-
Umie zastosować różnorodne techniki sprzedażowe;
-
Wie, jak sporządzić budżet marketingowy;
-
Potrafi zaplanować politykę cenową dla firmy;
-
Wie, jakie decyzje należy podjąć w obszarze zarządzania marką;
-
Potrafi zaprojektować działania dystrybucyjne na rynku, na którym funkcjonuje;
-
Umie kierować pracą zespołów ludzkich (pionach marketingowych i sprzedażowych) w przedsiębiorstwach farmaceutycznych;
-
Zna podstawowe zasady pracy zespołowej oraz potrafi wymienić czynniki zwiększające i ograniczające jej skuteczność;
-
Zna podstawowe zasady efektywnej komunikacji w zespole;
-
Potrafi prowadzić negocjacje i współpracować z partnerami przedsiębiorstwa farmaceutycznego (np. lekarze, apteki, szpitale, pacjenci, Ministerstwo Zdrowia);
-
Umie posługiwać się współczesnymi technologiami informatycznymi i telekomunikacyjnymi, wspierającymi działalność marketingową przedsiębiorstwa farmaceutycznego;
-
Ponadto absolwent powinien być świadomy odpowiedzialności etycznej i społecznej związanej z wykonywaniem zawodu menedżera
Umiejętności
-
Umie zdefiniować cele i wymagania w planie marketingowym,
-
Umie stworzyć harmonogramy i kosztorysy działań zaplanowanych w planie marketingowym,
-
Potrafi zidentyfikować ograniczenia i spodziewane źródła problemów przy realizacji planu marketingowego,
- Umie zaprezentować publicznie wyniki prowadzonych analiz,
-
Posiada umiejętności budowania zespołów, rozwoju i zarządzania nimi oraz komunikowania interpersonalnego,
-
Potrafi współpracować w zespole w sposób zwiększający szansę na osiągnięcie celu planu marketingowego;
- Potrafi tworzyć zaawansowane i szczegółowe harmonogramy wykonawcze,
- Posiada umiejętności analityczne dotyczące otoczenia firmy,
- Posiada umiejętności syntezy danych pochodzących z różnych źródeł,
- Umie wykorzystać środki elektroniczne do prowadzonych analiz.
Kompetencje społeczne
-
Słuchacz bierze aktywny udział w pracy zespołowej, prowadzącej do rozwiązywania praktycznych problemów planowania marketingowego,
- Ma świadomość właściwych stylów, zachowań i postaw menedżerów marketingu,
-
Potrafi udzielać efektywnej informacji zwrotnej,
-
Umie pracować zespołowo – zespół uczestników staje się bardziej zintegrowaną grupą, otwartą na dyskusję i analizę doświadczeń,
-
Posiada otwartość na krytykę,
-
Jest otwarty na dyskutowanie pomysłów indywidualnych i grupowych,
-
Umie radzić sobie w sytuacjach konfliktowych,
-
Posiada umiejętność rozwiązywania konfliktów,
-
Posiada podstawowe umiejętności negocjacyjne, w tym skuteczne komunikowanie się, efektywna perswazja i inne.
Marketing Produktów Farmaceutycznych to studia dla
Zatem jeśli jesteś osobą, która
-
Jest pracownikiem branży farmaceutycznej i chciałbyś awansować, by zarabiać więcej?
-
Chce poszerzyć i uporządkować swoją wiedzę marketingową?
-
Chce poznać nowych ludzi i nawiązać kontakty w branży?
I chcesz:
- Skutecznie prowadzić swoją działalność w obszarze producenta, hurtownika, apteki lub placówek medycznych,
- Pozyskać wiedzę od sprawdzonej kadry naukowej i praktyków z rynku farmaceutycznego,
Zgłoś się na studia już dziś!
Marketing Produktów Farmaceutycznych na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
Prawdopodobnie pierwszy na rynku program dedykowany farmacji
Lat doświadczeń w kształceniu
Zadowolonych Absolwentów
%
Dopracowania programu do preferencji słuchaczy
Opie o Studiach Marketing Produktów Farmaceutycznych