
Digital Strategy Lead
w agencji Zenith
Piotr Adamczyk
Informacje
Odpowiedzialny za koordynację oferty digital agencji oraz wspieranie zespołów klienckich w zaawansowanych projektach z zakresu digital. W reklamie internetowej pracuje od 2006 roku. Pierwsze kroki stawiał w domu mediowym OMD. Doświadczenie zdobywał również w sieci reklamowej ARBOmedia. I agencji MEC na stanowiskach od online plannera do deputy directora. Koordynował rozwój oferty mobile na rynkach CEE. Pracował dla takich Klientów jak Nestle, Orange, Biedronka, Mercedes, Leroy Merlin, Nivea, Citi, VISA, Kompania Piwowarska, H&M, Comarch, COTY. L’oreal, OBI. Wykładowca Szkoły Strategii Marki SAR oraz Executive MBA na Politechnice Warszawskiej.
Prywatnie zapalony podróżnik uzależniony od książek, biegacz.
Prywatnie zapalony podróżnik uzależniony od książek, biegacz.