O Studiach FinTech

Zapraszamy na czwartą edycję praktycznych studiów podyplomowych

Studia Podyplomowe FinTech

Technologie FinTech zmieniają już nie tylko sektor finansowy na świecie. Nowe pomysły i rozwiązania pojawiają się co chwila, dlatego też nie można zwlekać i samemu warto zacząć tworzyć własny FinTech!

Dlaczego Studia FinTech?

  • Pomogą Ci zrozumieć otoczenie prawne FinTechów
  • Zdobędziesz wiedzę w zakresie kształtowania własnych przedsięwzięć związanych z FinTechami
  • Poznasz praktyków

FinTech w liczbach – raport PwC

  • Ponad 80% instytucji finansowych wierzy, że sektor finansowy jest zagrożony. 80% 80%
  • 82% firmy w sektorze finansowym oczekuje się, że w ciągu następnych trzech do pięciu lat zwiększy się liczba partnerstw z FinTechami. 82% 82%
  • W ponad 56% badanych firm w sektorze finansowych FinTechy wprowadziły zakłócenia w ich strategii. 52% 52%
  • 20% to oczekiwany roczny zwrot z inwestycji w projekty związane z FinTechem. 20% 20%
  • Nawet do 33% światowego rynku usług finansowych może zostać przejęta przez nowoczesne firmy technologiczne – FinTechy. 33% 33%
  • 57% klientów banków jest skłonnych do zastąpienia doradcy rozwiązaniem technologicznym. 57% 57%

Rozwój FinTechów

Jak będzie zmieniał się sektor usług finansowych – trzy scenariusze:

agsdix-smt1-filter-1

Przejęcie rynku

Tradycyjne instytucje finansowe stracą 20% udziałów w rynku na rzecz FinTech-ów

agsdix-smt1-filter-2

Ograniczenie działań

Wiele banków znikie z rynku, pozostałe znacznie zmniejszą swoją rolę i staną się instytucjami oferującymi podstawowe usługi finansowe

agsdix-smt1-filter-3

Współpraca

Nastąpi symbioza i współpraca tradycyjnych instytucji finasnsowych i FinTech-ów

Dzięki programowi studiów 

Program studiów podyplomowych FinTech wyposaży uczestników w wiedzę dotyczącą funkcjonowania sektora finansowego z naciskiem na FinTech, Pozwoli zgłębić i lepiej zrozumieć potrzeby klientów, najnowsze rozwiązania technologiczne, podstawy prawne i specyfikę środowiska FinTechow-ego. Absolwenci posiądą umiejętności z zakresu implementacji FinTech w sektorze finansowym i otrzymają wsparcie w zakresie kształtowania własnych przedsięwzięć FinTech.

agsdi-learn

Wiedza

  • Znajomość funkcjonowania Systemu Finansowego Gospodarki, terminolgii oraz samych podmiotów technologicznych działających w usługach płatniczych,
  • Wiedza z zakresu takich zagadnień jak: blockchain, kryptowaluty, ICO, smart contracting, pożyczki peer-2-peer, ekonomia współdzielenia,
  • Znajomość regulacji na poziomie krajowym i unijnym w branży finansowej,
  • Znajomość nowych możliwości zarządzania informacjami w oparciu o rozwiązania technologiczne dla Marketingu (MarTech).
agsdi-bitcoin-mining

Umiejętności

  • Samodzielne prowadzenie analiza ryzyka, potencjału projektu i powiązań pomiędzy podmiotami na rynku finansowym,
  • Planowanie działań produktowych, dystrybucyjnych, cenowych i promocyjnych projektu FinTech,
  • Umiejętność oceny potencjału przychodowego projektu oraz jego skalowalności,
  • Zrozumienie rynkowe wynikające z rozwoju usług FinTech dla klienta biznesowego.
agsdi-chat-gear

Kompetencje społeczne

  • Znajomość zachowań konsumenta i różnic między tradycyjną a digitalową ścieżką zakupową klienta,
  • Zdolność skutecznego komunikowania się i prezentowania w zwięzły i zrozumiały sposób swoich pomysłów (pitch),
  • Umiejętność pracy zespołowej oraz łączenia różnych talentów i kwalifikacji w ramach grupy,
  • Umiejętność swobodnego udziału w debacie, przedstawienia i oceny różnych opinii i stanowisk.

Partner Merytoryczny Studiów FinTech

PwC Legal

Partner Technologiczny Studiów FinTech

IBM

Partnerzy Biznesowi Studiów FinTech

Alior Bank

BNP Paribas

Raiffeisen Polbank

Raiffeisen Bank International

Fintek

Tonik

CredoLab

AsiaCollect

AsiaKredit

Forum

FinTech to studia dla

Zatem jeśli jesteś osobą, która

  • jest finansistą,
  • reprezentuje m.in. banki, agencje ratingowe, uczelnie wyższe, fundusze inwestycyjne, domy maklerskie,
  • przedsiębiorcą,

i chcesz:

  • poszerzyć swoją wiedzę odnośnie nowoczesnych rozwiązań technologicznych,
  • lepiej zrozumieć jak FinTechy zmieniają sektor finansowy,
  • poznać najnowsze usprawnienia usług i produktów finansowych,
  • zrozumieć otoczenie prawne FinTechów,
  • zdobyć wiedzę w zakresie kształtowania własnych przedsięwzięć związanych z FinTech,
  • rozwijać swoją karierę w obszarze FinTech,

Zgłoś się na studia już dziś!

FinTech na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

agsdix-fas fa-trophy

Prawdopodobnie najlepsze na rynku studia podyplomowe dotyczące FinTech

agsdix-fas fa-graduation-cap

Lat doświadczeń w kształceniu

Znakomitych wykładowców i praktyków biznesu

%

Dopracowania programu do preferencji słuchaczy

Opinie o Studiach FinTech

  • Z mojego punktu widzenia to idealny kierunek dla pracowników działów marketingu i sprzedaży w firmach farmaceutycznych. Rok spędzony na tym kierunku pozwolił mi przede wszystkich zaktualizować i usystematyzować wiedzę z zakresu marketingu farmaceutycznego oraz skonfrontować ją z codzienną praktyką zawodową w firmie z branży. Mile zaskoczyła mnie kompleksowość kierunku oraz forma prowadzenia zajęć – otwartość wykładowców na dyskusję w grupie oraz wspólne ćwiczenia praktyczne. Z pełnym przekonaniem rekomenduję ten kierunek zarówno osobom pracującym już w branży farmaceutycznej, jak i chcącym związać swoją zawodową przyszłość właśnie z tą branżą. Każdy znajdzie na tym kierunku coś nowego i odpowiedniego dla siebie. Tak, więc ze swojej strony gorąco polecam.

    Jarek Hofman
    Dyrektor ds. Marketingu Handlowego, Grupa Hasco


  • Studia podyplomowe MPF są okazją do poszerzenia horyzontów i zdobycia wiedzy z zakresu różnych dziedzin istotnych dla branży farmaceutycznej.
    Ciekawe debaty w kameralnym gronie z praktykami z różnych instytucji - od regulujących rynek jak MZ i GIF poprzez przedstawicieli firm i środowiska medycznego stają się inspiracją do wprowadzenia zmian w swoich projektach biznesowych. Jednak największą wartością dodaną są oczywiście przyjacielskie relacje z ludźmi z branży, z którymi można wymienić się różnymi doświadczeniami i prowadzić bardzo twórcze dyskusje

    Maria Magdalena Kaczmarek
    Group Brand Manager w Paul Hartmann


  • Marketing Produktów Farmaceutycznych kończyłem w roku 2015. W moim odczuciu studia te są świetnym rozwiązaniem dla wszystkich osób, które planują rozwój swojej kariery zawodowej w branży farmaceutycznej.
    Bez wahania mogę dodać, że uczestnictwo w programie pozwoliło mi na rozszerzenie perspektywy marketingowej, szersze spojrzenie na rynek farmaceutyczny i przyczyniło się do rozwoju zawodowego.
    Z perspektywy czasu doceniam, że studia dały mi unikalną możliwość czerpania z wiedzy i doświadczenia prowadzących - ekspertów w swojej dziedzinie – zarówno pracowników naukowych Wydziału Zarządzania, jak i praktyków branży farmaceutycznej.

    Kamil Otrocki


  • Przez ostatni rok miałam niesamowitą przyjemność uczestniczyć w Podyplomowych Studiach Menedżerskich na kierunku „Marketing Produktów Farmaceutycznych”.

    Na rynku jest kilka uczelni, oferujących podobną tematykę studiów, jednak po zapoznaniu się z programem tego kierunku na Uniwersytecie Warszawskim, wiedziałam, że jest to strzał w dziesiątkę! I dlatego też zdecydowałam się właśnie na UW. Potem było już tylko lepiej 😊

    Nie wiem od czego zacząć...Może od Kadry...Wykwalifikowani, pomocni, ciepli ludzie. Praktycy, ale też osoby, potrafiące przekazać swoja wiedzę. Dr Monika Skorek, która była opiekunem naszego roku, ale też dokładała wszelkich starań, aby ten rok był jak najlepszy. Skrzętnie notowała nasze wszelkie uwagi i pochwały, tak, aby z roku na rok ten kierunek ulepszać! Razem z dr Agnieszką Wilczak i mgr Krzysztofem Podstawką udzielali cennych wskazówek przy tworzeniu naszych pierwszych planów marketingowych. O poprawność wypowiedzi, sztukę prezentacji czy negocjacji zadbał dr hab. Mariusz Trojanowski. I oczywiście niezastąpiony dr hab. Józef Haczyński, dzięki któremu nawet farmakologia okazała się być przystępna 😊Oczywiście wielkie podziękowania należą się też całej reszcie kadry, która wykazywała się wielką cierpliwością 😊

    Agata Rogowska

  • Brałem udział w I edycji studiów podyplomowych Marketing Produktów Farmaceutycznych. Doskonałe ugruntowanie i usystematyzowanie wiedzy ogólnej o produktach medycznych i farmaceutycznych - od A do Z. Świetni wykładowcy, ciekawy program oraz dużo praktycznych przykładów, które przydały się w codziennej pracy.

    Marcin Czuż


  • Po dwóch latach dzisiejszą obroną pracy magisterskiej zakończyłem przygodę z Wydziałem Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Szczególne podziękowania należą się dla Jozef Haczynski za miłą i konkretną współpracę podczas przygotowywania pracy magisterskiej. Ponadto dziękuję całej Katedrze Marketingu ( Grzegorz Karasiewicz, Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek, Natalia Gmerek, @Agnieszka Wilczak, Mariusz Trojanowski) za świetny poziom wykładów, wspaniałą atmosferę zajęć, bardzo ciekawe, aktualne przykłady z rynku oraz rozbudzenie zainteresowania marketingiem, które mam nadzieję przełoży się na kolejne wyzwania zawodowe i naukowe. Mam nadzieję, że jeszcze do zobaczenia przy innej okazji. #UW #WZ #marketing #WZUW #zarządzanie #podwojnymagister #finał #wkoncuwolneweekendy

    Piotr Celejewski-Marciniak


  • Serdecznie polecam! Ambasadorka i Absolwentka VIP Podyplomowych Studiów Menedżerskich dla twórców, artystów i animatorów kultury na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, światowej sławy śpiewaczka operowa, założycielka i Prezeska Fundacji „StartSmart”, jurorka i menedżerka kultury.

    dr Alicja Węgorzewska–Whiskerd


  • Skończyłem menedżerskie studia podyplomowe w zakresie podatków i rachunkowości na wydziale zarządzania UW i jeśli chodzi o opinię to polecam. Bardzo dobre zajęcia jeśli chodzi o podatki i kodeks cywilny i handlowy. Trochę gorzej jeśli chodzi o rachunkowość (zależy z kim ma się zajęcia), ale jak ktoś ma pojęcie o rachunkowości, a gorzej z podatkami to polecam !!!

    Piotr z Warszawy


  • Trafnie dobrany zakres zagadnień, na co dzień przydatnych menedżerom, pomógł mi usystematyzować dotychczasową wiedzę praktyczną. Program zajęć ułożony jest w sposób interesujący i rozwojowy. Dodatkowym plusem jest organizacja i porządek podczas całego toku studiów. Moim zdaniem jest to bardzo dobra inwestycja we własny rozwój.

    Emilia Aksan-Kruczek
    Senior Product Manager


Menu FinTech