Studia Podyplomowe z Zarządzania dla Twórców, Artystów i Animatorów Kultury?
Studia Zarządzanie dla Twórców, Artystów i Animatorów Kultury umożliwiają zaistnienie lub utrzymanie się na stałe na dzisiejszym, trudnym i konkurencyjnym rynku pracy, a co za tym idzie spełnienie ich zawodowych marzeń i celów!
Dlaczego Studia Zarządzanie dla Twórów, Artystów i Animatorów Kultury?
- Chciałbyś zdobyć wiedzę, umiejętności i kwalifikacje menedżerskie niezbędne do zarządzania organizacjami i instytucjami kultury w Polsce i UE?
- Pragniesz założyć własną firmę i stworzyć nowe miejsca pracy?
- Chcesz doskonalić kulturę autoprezentacji?
- Chciałbyś orientować się, jak można zdobywać fundusze?
- Chcesz prezentować dzieła twórcze na arenie międzynarodowej?
Te studia są dla Ciebie!

Dzięki programowi studiów
Program studiów podyplomowych PSM ART. umożliwiają artystom i animatorom kultury zdobyć nowy dla nich zawód menedżera. Współdziałają z Biurem Karier, Klubem Absolwentów UW oraz wieloma instytucjami i organizacjami kultury i sztuki. Nowe umiejętności i kwalifikacje zawodowe, otwierają artystom, twórcom i animatorom kultury, nowy etap w ich dalszej karierze zawodowej.
Wiedza
- Budowanie i umocnienie więzi emocjonalnej z Uniwersytetem Warszawskim, przedstawienie historii i misji Uniwersytetu Warszawskiego i Wydziału Zarządzania UW,
- Sztuka savoir-vivre’u (zasad: dobrych obyczajów i dobrego zachowania)
- Wiedza z etykiety menedżera kultury,
- Planowanie karier własnych i podwładnych pracowników,
- Budowanie autorytetu i dyscypliny w środowisku swojej działalności,
- Wiedza z zakresu teorii i metod organizacji w odniesieniu do funkcjonowania nowoczesnej organizacji z uwzględnieniem instytucji i organizacji kultury,
- Wiedza z zarządzania personelem w dobie gospodarki rynkowej,
- Wiedza z zarządzania instytucjami kultury, organizacjami artystycznymi i NGO,
- Wiedza z zarządzania projektem artystycznym,
- Wiedza z zarządzania zmianami w czasie kryzysu, czyli budowania systemu zachowań twórczych,
- Stosowanie w praktyce technik innowacyjnych, których istotą są pobudzanie twórczości i wdrażanie innowacji,
- Sztuka marketingu w tym form, technik promocji i sponsoringu,
- Prawo kultury w tym prawa autorskiego i medialnego,
- Prawo handlowego, gospodarczego i podatkowego,
- Negocjacje w interesach zawodowych i innych sytuacjach życiowych,
- Strategii działania, biznesplanu i planu promocji dla projektów, inwestycji i/lub usług realizowanych przez instytucje i/lub organizacje kultury, procedur pozyskiwania środków finansowych na zadania merytoryczne i inwestycyjne realizowane przez instytucje i organizacje kultury,
- Wyszukiwanie mecenasów i sponsorów dla kultury,
- Bezpieczeństwo organizowania artystycznych imprez masowych i in.
Umiejętności
- Integracja ze środowiskiem Uniwersytetu Warszawskiego,
- Promowanie działalności naszej Alma Mater,
- Przyczynianie się do dalszego, dynamicznego rozwoju Uniwersytetu Warszawskiego,
- Podniesienie poziomu własnej kultury osobistej,
- Nauka indywidualnego rozwoju zawodowego,
- Efektywne prowadzenie i promowanie samodzielnych przedsięwzięć artystycznych, kulturalnych i biznesowych,
- Zarządzanie nowoczesnym projektem artystycznym,
- Orientowanie się w problematyce prawa autorskiego i praw pokrewnych,
- Orientowanie się w regułach prawa handlowego, gospodarczego i podatkowego,
- Podejmowanie skutecznych negocjacji w interesach zawodowych,
- Pozyskiwanie pozytywnej opinii publicznej,
- Budowanie i umacnianie dobrej reputacji,
- Formułowanie kluczowych dokumentów menedżerskich wymaganych przez urzędy dotujące przedsięwzięcia artystyczne i kulturalne,
- Pozyskiwanie źródeł finansowania z funduszy polskich i zagranicznych i in.
Kompetencje społeczne
- Prezentowanie zakładanych kompetencji, bycie wizytówką Uniwersytetu Warszawskiego w środowiskach swojego oddziaływania,
- Słuchacze są wzorem gruntownie wykształconych, nowoczesnych i postępujących etycznie menedżerów kultury UW,
- Słuchacze zbierają owoce własnej pracy menedżerskiej, w myśl złotej maksymy: „Największa zdolność menedżera, to zdolność do odkrywania i rozwijania zdolności innych ludzi!”,
- Słuchacze przyczyniają się do dynamicznego i twórczego rozwoju (własnych) firm, instytucji państwowych i samorządowych,
- Słuchacze przyczyniają się do podniesienia poziomu naszej kultury i sztuki na arenie międzynarodowej,
- Słuchacze są twórcami i kreatorami pięknego i współczesnego świata – mimo różnych kryzysów i niepokojów społecznych…, bo przecież, misją artystów i twórców jest tworzenie i upowszechnianie piękna we wszelkich jego odmianach, a tym samym uszczęśliwianie innych i nas samych!
Zarządzanie dla Twórców, Artystów i Animatorów Kultury to studia dla
Zatem jeśli jesteś osobą, która
- Jest artystą lub twórcą: kultury, sztuki i mediów ( m.in. aktorów, muzyków, śpiewaków, instrumentalistów, kompozytorów, malarzy, rzeźbiarzy, grafików, dziennikarzy, pisarzy i poetów),
- Pracujesz w radiu i telewizji (reżyserów, scenarzystów itp.),
- Animatorem i menedżerem kultury,
- Kierownikiem organizacji i instytucji kultury (muzeów, teatrów, oper, filharmonii, galerii, bibliotek itp.).
i chcesz:
- Stać się ARTYSTĄ – MENEDŻEREM KULTURY XXI wieku,
- Planujesza startować w konkursie i zarządzać instytucją lub organizacją kultury,
- posiadasz dyplom wyższej uczelni,
- Tworzysz artystyczny i kreatywny biznes
Zgłoś się na studia już dziś!
Zarządzanie dla Twórców, Artystów i Animatorów Kultury na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
Prawdopodobnie najlepsze na rynku studia podyplomowe dotyczące Zarządzania dla Twórców, Artystów i Animatorów Kultury
Lat doświadczeń w kształceniu
Znanych i cenionych Absolwentów
%
Dopracowania programu do preferencji słuchaczy
Opinie o Studiach Zarządzanie dla Twórców, Artystów i Animatorów Kultury