
Communications Strategy Director
w agencji LiquidThread
Marcin Woźniak
Informacje
Absolwent Wydziału Zarządzania UW. Z branżą marketingową związany od 2005 roku. Obecnie jest dyrektorem działu strategii komunikacji w agencji LiquidThread (Publicis Media) zajmującej się tworzeniem treści reklamowych dla klientów takich jak: Coca Cola, T-Mobile, Mondelez czy Deichmann. Prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji marketingowej.
Jest wykładowcą Studiów Podyplomowych Marketing Internetowy SGH w ramach których prowadzi zajęcia z planowania kampanii reklamowych w internecie oraz warsztaty z tworzenia platform komunikacyjnych dla marek. Jest autorem i współautorem kampanii nagradzanych w konkursach reklamowych: Innovation AD, Effie, Mixx Awards i Golden Drum.
Jest wykładowcą Studiów Podyplomowych Marketing Internetowy SGH w ramach których prowadzi zajęcia z planowania kampanii reklamowych w internecie oraz warsztaty z tworzenia platform komunikacyjnych dla marek. Jest autorem i współautorem kampanii nagradzanych w konkursach reklamowych: Innovation AD, Effie, Mixx Awards i Golden Drum.