General Manager

w agencji LiquidThread

Łukasz Borek

Informacje

Ma ponad 10 letnie doświadczenie w branży marketingowej, budowane we współpracy z największymi markami z branż m.in.: FMCG (m.in. The Coca-Cola Company, Heineken, Desperados, Kamis, Crunchips), finanse (Getin Noble Bank), farmaceutyki (Janssen), retail (Frisco.pl) i telekomunikacja (T-Mobile).
Swoją drogę zawodową zaczynał w K2 Internet, gdzie przeszedł przez wszystkie szczeble kariery – do stanowiska Account Directora. W 2015 roku został dyrektorem wykonawczym agencji Next (Starcom Mediavest Group), a rok później przeprowadził w grupie konsolidację usług związanych z marketingiem treści i produkcją, tworząc strukturę LiquidThread. Po powołaniu Publicis Media w 2016 roku, odpowiadał za integrację LiquidThread z agencją Newcast i przygotowanie struktury do świadczenia usług strategiczno-kreatywnych, digitalowych, content marketingowych oraz produkcyjnych na rzecz agencji należących do grupy.

Jest współautorem projektów nagradzanych w konkursach Effie, KTR, Mixx, Innovation Ad, Golden Arrow, oraz członkiem Jury Innovation Award (2017), Rady Programowej Forum IAB (2017), ekspertem See&Say (2017).